رایا دان
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سرگرمی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • گوناگون
  • تکنولوژی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سرگرمی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • گوناگون
  • تکنولوژی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
رایا دان
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج

رایادان توسط رایادان
25 بهمن 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج

رشد ۸۴ درصدی حق بیمه تولیدی نشان می‌دهد رضایتمندی از خدمات رسانی بیمه دی در اوج قرار دارد.

به گزارش رایادان به نقل از پول نیوز، در دنیای فعالیت‌های اقتصادی، بدست آوردن بازار‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بدست آوردن بازار‌ها حکایت از آن دارد که یک مجموعه توانسته رقبا را پشت سربگذارد و در جذب مشتریان توانمند عمل کرده است. اما این مهم بسادگی امکان پذیر نیست و یک مجموعه یا بنگاه اقتصادی باید بتواند در سطح بسیار بالایی خدمات رسانی داشته باشد تا بتواند مشتریان را قانع کند که این بنگاه اقتصادی را به دیگر رقبا ترجیح دهند.

۳۰ شرکت رقیب

وجود ۳۰ شرکت بیمه‌ای که بسیاری از آن‌ها سابقه دیرینه‌ای در این عرصه دارند، نشان می‌دهد که برای بدست آوردن بازار و پشت سرگذاشتن رقبا، باید تلاش مضاعفی را نشان داد. برای این مهم شرکت‌های بیمه خدمات ویژه‌ای ارایه می‌دهند و سعی می‌کنند با حضور به موقع و مستمر در خدمات رسانی، مشتریان را به سوی خود جلب و جذب کنند.

استناد به آمار

یکی از شرکت‌های بیمه که نقش موثری در خدمات رسانی و جذب مشتری داشته، شرکت بیمه دی است. برای آنکه عملکرد بیمه دی مشخص شود، باید به آمار و ارقام اعلامی از سوی این شرکت استناد کنیم. شرکت بیمه دی اعلام کرده با اجرای سیاست‌های تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دوره مشابه سال گذشته، از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

رشد ۸۴ درصدی

نکته مهمی که بیمه دی مطرح کرده، بررسی عملکرد یک ماهه این شرکت است. عملکرد ماهیانه اهمیت ویژه‌ای دارد. همانگونه که تورم نقطه به نقطه بررسی می‌شود تا عملکرد به صورت مقطعی مورد بررسی قرار گیرد، فروش حق بیمه در بیمه دی نیز به صورت ماهیانه بررسی می‌شود تا چنانچه مشکلی وجود دارد، رفع شود. اما عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۲ از محل صدور حق بیمه نشان می‌دهد که بیمه دی مبلغ ۳،۶۵۶،۱۵۴ میلیون ریال در مدت یک ماه درآمد کسب کرده که این مبلغ نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل، رشدی برابر با ۸۴ درصد داشته است.

تراز مثبت ۶۹ درصدی

از سوی دیگر اطلاعات منعکس شده در سامانه کدال نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا اعداد منتشر شده در کدال نشان می‌دهد که عملکرد شرکت تا چه اندازه مثبت یا منفی بوده که مطابق با گزارش منتشره از سوی سامانه‌ی کُدال، نسبت به عملکرد ماهانه‌ی منتهی به پایان دی ماه ۱۴۰۲، تراز مثبت ۶۹ درصد برای “ودی” به ثبت رسیده است.

فروش حق بیمه و جذب پرتفو

از دیگر نکات مورد توجه در عملکرد مطلوب بیمه دی، می‌توان به رشد ۷۹ درصدی فروش حق بیمه اشاره کرد. البته این رشد زمانی بیشتر از گذشته خودنمایی می‌کند که بدانیم بیمه دی در جذب پرتفو‌های بزرگ موفق بوده که درآمد این شرکت را قابل اتکا کرده و نشان‌دهنده روند رشد سالیانه این شرکت در این بازه است. جذب پرتفوی‌های بزرگ نشان می‌دهد که توان پاسخگویی بیمه دی بسیار بالاتر رفته که توانسته در کورس بررسی پرتفو‌های بزرگ، رقبا را پشت سر بگذارد.

تراز مثبت ۷۶ درصدی

بیمه دی طی عملکرد ۱۰ ماهه‌ی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۶۰،۱۳۲،۵۸۶ میلیون ریال فروش داشته که در مقایسه با همین مدت مشابه در سال قبل، از ۷۹ درصد افزایش حکایت دارد. همچنین بیمه دی توانسته طی عملکرد تجمیعی، تراز مثبت ۷۶ درصد را برای خود به ثبت رساند.

اختلاف حق بیمه و خسارت پردازی

با توجه به آن‌که بیمه دی از جمله مهمترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور در ارایه‌ی بیمه‌های درمانی به شمار می‌آید، از دیگر دست‌آورد‌های این شرکت می‌توان به افزایش اختلاف میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی در ۱۰ ماهه منتهی به ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ اشاره کرد که در افزایش درآمد‌های این شرکت نمود عینی داشته است.

برچسب: بیمه دیپرتفوحق بیمه تولیدیخسارت پردازیکورش شرفشاهی
پست قبلی

رونق اقتصادی در سایه بلندپروازی های شرکت ملی مس

پست بعدی

مجمع عمومی سالیانه به‌پرداخت ملت برگزار شد (+فیلم)

رایادان

رایادان

پست بعدی
مجمع عمومی سالیانه به‌پرداخت ملت برگزار شد (+فیلم)

مجمع عمومی سالیانه به‌پرداخت ملت برگزار شد (+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =

پر بازدیدترین

«هلدینگ اسپیدار؛ طلایه‌دار آموزش‌های مهارتی، رویدادهای تخصصی و خدمات حرفه‌ای در کشور»

«هلدینگ اسپیدار؛ طلایه‌دار آموزش‌های مهارتی، رویدادهای تخصصی و خدمات حرفه‌ای در کشور»

31 اردیبهشت 1404
هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

28 اردیبهشت 1404
دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

28 اردیبهشت 1404
کتاب”یاران مختار”منتشر شد

کتاب”یاران مختار”منتشر شد

21 اردیبهشت 1404
مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

16 اردیبهشت 1404

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

31 فروردین 1404
رایا دان

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

برچسب‌ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس‌ بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تجارت تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی پالایش نفت بندرعباس پالایشگاه نفت بندرعباس پتروشیمی کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

ارتباط با ما

  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سرگرمی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • گوناگون
  • تکنولوژی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سرگرمی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • گوناگون
  • تکنولوژی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن