رایا دان
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سرگرمی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • گوناگون
  • تکنولوژی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سرگرمی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • گوناگون
  • تکنولوژی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
رایا دان
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

حرکت نوزده ساله بیمه دی در مسیر رونق و توسعه

رایادان توسط رایادان
14 اسفند 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
حرکت نوزده ساله بیمه دی در مسیر رونق و توسعه

طاهر موهبتی در سالروز تأسیس شرکت بیمه دی حرکت نوزده ساله بیمه دی در مسیر رونق و توسعه را تشریح کرد.

به گزارش رایادان به نقل از پول نیوز، برگزاری مراسم سالگرد و سالروز برای کشورها، شرکت‌ها و موسسات از اهیت ویژه‌ای برخوردار است. این مراسم فرصتی برای تشریح موفقیت‌ها و دستاوردهاست. بنابر این هر مدیری در هر عرصه، در صورتی رای به برگزاری سالگرد یا سالروز تاسیس می‌دهد که در دوره مدیریتی توفیقات چشمگیری بدست آورده یا حداقل در مرز بحران قرار نگرفته باشد. مدیران موفق مراسم سالروز را با دعوت از مسوولان به ویژه مسوولان مرتبط آن حوزه برگزار می‌کنند، چرا که در حضور مدیران آگاه و متخصص بهتر می‌توان به تشریح عملکرد پرداخت و نظر داد.

فال نیک برای گام نوزدهم

بیمه دی نیز با فرارسیدن نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت، مراسمی درخور توجهی برگزار کرد که در این مراسم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس کل بیمه مرکزی ج. ا. ا، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، فعالان و پیشکسوتان صنعت بیمه، مدیران عامل سابق بیمه دی، مدیران ارشد، کارکنان، شبکه فروش و برخی از ذی‌نفعان و مشتریان شرکت بیمه دی حضور داشتند. مدعوین این مراسم نشان می‌دهد که مدیریت بیمه دی به قدرشناسی از مدیران گذشته اعتقاد وافر دارد و برخلاف بسیاری از رویکرد‌های مدیریتی که بر پایه تخریب مدیران گذشته به تعریف و تمجید از عملکرد خود می‌پردازند، طاهر موهبتی در جمع مدیران گذشته و حال بیمه دی ظاهر شد.

تاکید بر سودآوری پایدار

مدیرعامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت گفت: از جمله وظایف ما در قبال سهامداران معظم بیمه دی که خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت هستند، سودآوری پایدار است. طاهر موهبتی به تشریح راهکار‌ها و ابزار‌های دستیابی به سودآوری پایدار پرداخت و گفت: سودآوری پایدار تنها با فروش خوب و با کیفیت، و در نظر داشتن مدیریت هزینه‌ها محقق می‌شود.

رضایت مشتریان در دستور کار

موهبتی با تاکید بر اهمیت فروش بیمه نامه برای شرکتهی بیمه گفت: در فروش بیمه‌نامه، آن‌چه می‌بایست مورد دقت و توجه قرار گیرد، رضایت‌مندی مشتریان است. وی تاکید کرد: رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است. مدیرعامل بیمه دی در ادامه، به بیان توفیقات و دستاورد‌های این شرکت به ویژه در حوزه‌ی فروش پرداخت و این امر را، حاصل تلاش تمامی ارکان و اجزای شرکت در ستاد، شعب و شبکه‌ی فروش بیمه دی برشمرد و آن را شایسته‌ی قدردانی دانست.

راهکار‌های فناورانه

موهبتی از اهمیت حرکت‌های نوآورانه و فناورانه در صنعت بیمه خبر داد و گفت: حرکت نوآورانه‌ی بیمه دی در ارایه‌ی راهکار‌های فن‌آورانه، جهت افزایش رضایت بیمه‌شدگان، به ویژه جامعه‌ی معزز ایثار و شهادت از جمله برنامه‌ها و افتخارات بیمه دی است و باید این روند با جدیت ادامه داشته باشد.

پرداخت خسارت‌های سنگین

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه عرصه فعالیت شرکت‌های بیمه بسیار گسترده است گفت: در حال حاضر ۴۱ شرکت بیمه تجاری در کشور فعال هستند که یکی از ان‌ها کاملا دولتی و بقیه کاملا خصوصی یا نیمه دولتی هستند. علی استاد هاشمی از ظرفیت بالای شرکت‌های بیمه در رونق اقتصادی به ویژه اشتغالزایی خبر داد و گفت: بالای ۳۰۰ هزار نفر در تخصص‌های مختلف در بیمه‌های فعال در حال کار هستند. رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه در سال جاری پرداختی خسارت به مردم توسط بیمه عدد قابل توجهی بوده گفت: در سال جاری بیش از ۷۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه از مردم دریافت شده که ۸۵ درصد آن در قالب خسارت به مردم بازگشت داده شده است.

برچسب: بیمه دیبیمه مرکزیسالروزشبکه فروشکورش شرفشاهی
پست قبلی

پایبندی به قانون با انجام ۹۰ درصدی تکالیف در بانک توسعه تعاون

پست بعدی

شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی مناطق آزاد در دستور کار

رایادان

رایادان

پست بعدی
شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی مناطق آزاد در دستور کار

شکوفایی ظرفیت‌های کشاورزی مناطق آزاد در دستور کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

پر بازدیدترین

«هلدینگ اسپیدار؛ طلایه‌دار آموزش‌های مهارتی، رویدادهای تخصصی و خدمات حرفه‌ای در کشور»

«هلدینگ اسپیدار؛ طلایه‌دار آموزش‌های مهارتی، رویدادهای تخصصی و خدمات حرفه‌ای در کشور»

31 اردیبهشت 1404
هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

28 اردیبهشت 1404
دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

28 اردیبهشت 1404
کتاب”یاران مختار”منتشر شد

کتاب”یاران مختار”منتشر شد

21 اردیبهشت 1404
مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

16 اردیبهشت 1404

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

31 فروردین 1404
رایا دان

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

برچسب‌ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس‌ بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تجارت تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی پالایش نفت بندرعباس پالایشگاه نفت بندرعباس پتروشیمی کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

ارتباط با ما

  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سرگرمی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • گوناگون
  • تکنولوژی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • سرگرمی
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • گوناگون
  • تکنولوژی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن